Twój zakres obowiązków
- • Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami
- • Współpraca przy sporządzaniu sprawozdań finansowych, statystycznych oraz podatkowych (w szczególności VAT), a także w zakresie prac z biegłymi rewidentami
- • Ewidencja i księgowanie dokumentów zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych oraz rozliczeń magazynowych
- • Kontrola kompletności i poprawności dokumentów granicznych w transakcjach eksportowych, importowych oraz wewnątrzwspólnotowych; księgowanie dokumentów SAD, CŁO, WNT
- • Wiekowanie należności i zobowiązań
- • Windykacja należności, w tym:
- - Stały monitoring należności Spółki
- - Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych
- - Wyjaśnianie przyczyn opóźnień w regulowaniu wierzytelności oraz ustalanie warunków spłaty zaległości
- - Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do windykacji sądowej
- - Weryfikacja kontrahentów pod kątem bezpieczeństwa transakcji handlowych
- - Kontrola i aktualizacja limitów kredytowych kontrahentów
- • Prowadzenie rozrachunków krajowych i zagranicznych z uwzględnieniem różnych form płatności
- • Stały monitoring zobowiązań Spółki i bieżące przygotowywanie paczek przelewów w systemie bankowym
- • Obsługa i księgowanie dokumentów w zakresie środków trwałych
- Kompletowanie dokumentów dotyczących wszystkich kas firmowych oraz prowadzenie kasy głównej w PLN i walucie obcej
- • Księgowanie amortyzacji, różnic kursowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów (RMK) i innych operacji bilansowych
- • Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień finansowych na potrzeby Zarządu
Nasze wymagania
- Znajomość przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
- Rzetelność, samodzielność i dobra organizacja pracy
Mile widziane
- Znajomość programu Softlab
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie w branży oponiarskiej
- Możliwość rozwoju zawodowego i wdrażania własnych usprawnień
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia