Firma KLAR MROŻONKI Sp. z o.o. zajmuje się dystrybucją, sprzedażą i logistyką towarów głęboko mrożonych oraz produktów spożywczych do szeroko rozumianego segmentu HoReCa oraz detalu. Od ponad 35 lat jesteśmy dostawcą żywności mrożonej do licznego grona krajowych odbiorców.
Jesteśmy rzetelną i uczciwą firmą z rodzinnymi korzeniami, aktualnie zatrudniającą blisko 30 osób. Sukcesywnie i prężnie rozwijamy się, nie mamy problemów publiczno-prawnych, nie zalegamy z płatnościami, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko GŁÓWNEJ - SAMODZIELNEJ KSIĘGOWEJ / KSIĘGOWEGO, która w profesjonalny i prawidłowy sposób będzie prowadzić księgowość w spółce.
Praca w dziale księgowym / prowadzenie działu odbywa się we współpracy z drugą osobą (Księgowa / Kadrowa z wieloletnim doświadczeniem). Na początkowym etapie, zapewniamy pomoc wykwalifikowanej kadry we wdrożeniu w nowe obowiązki.
Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie (+ premie) oraz możliwie elastyczne podejście w zakresie pracy o charakterze hybrydowym (w razie potrzeby, okazjonalnie).
Miejscem pracy jest siedziba firmy w Bydgoszczy, przy ul. Nowotoruńskiej 12A.
WSZELKIE SZCZEGÓŁY dot. pracy oraz wynagrodzenia wyłącznie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, z wybranymi kandydatami, w siedzibie firmy.
Zakres podstawowych obowiązków:
1. Prowadzenie pełnej księgowości spółki z o.o. zgodnie z Ustawą o rachunkowości.
2. Księgowanie dokumentów w tym faktur zakupowych, sprzedażowych, wyciągów bankowych, listy płac oraz innych dokumentów w programie COMARCH OPTIMA (prosty, intuicyjny i skuteczny, w pełni skorelowany z modułem handlowym, łatwy do nauki, jeżeli wcześniej się na nim nie pracowało) - we współpracy z drugą Księgową.
3. Analiza zapisów księgowych i obrotów na kontach.
4. Kontrola poprawności księgowań i zgodności dokumentacji z obowiązującymi przepisami.
6. Sporządzanie deklaracji (ZUS, US, GUS, PPK, itp.) oraz sprawozdań finansowych.
7. Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowych oraz wdrażanie ich w firmie.
8. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników w tym zakresie (we współpracy z drugą Księgową).
9. Rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie listy płac, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń / zajęć komorniczych, itp.
10. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych w systemie Płatnik, obsługa PPK, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników oraz bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych.
11. Kontrola należności i zobowiązań (we współpracy z drugą Księgową).
12. Tworzenie, edytowanie, aktualizacja dokumentów firmowych, regulaminów.
13. Zarządzanie działem księgowo - kadrowym.
14. Reprezentowanie firmy przed urzędami i innymi organami kontroli.
Nasze wymagania:
1. Wykształcenie średnie / wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse).
2. Praca stacjonarna w siedzibie firmy.
3. Doświadczenie zawodowe w pełnej księgowości.
4. Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości.
5. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność i zaangażowanie.
Mile widziane:
1. Znajomość programu COMARCH OPTIMA.
To oferujemy:
1. Praca na pełen etat (od poniedziałku do piątku).
2. Atrakcyjne wynagrodzenie (+ premie).
3. Szkolenia w zależności od zapotrzebowania.
4. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
5. Przyjazne, niekorporacyjne środowisko pracy w rzetelnej firmie z wieloletnim doświadczeniem i stabilną kadrą.
6. Kawka, herbatka, słodkości - z racji branży, lody wedle upodobań;)