Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
04.06.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
szkolenie
Tryb:
online
Opłata:
370,- zł od osoby
350,- zł Cena dla członków

W trakcie szkolenia będziecie Państwo mieli możliwość wskazania najbardziej problematycznych i newralgicznych spraw związanych ze schematami i przede wszystkim tym się Państwo zajmą podczas zajęć.

WYKŁADOWCA: Bartosz Galiński - Od 6 lat pracuje w firmie InsERT. Zaczynał od szczebla Pomocy technicznej dla użytkowników linii GT, następnie linii InsERT nexo PRO, gdzie spędził 3 lata. Częsty kontakt z problemami klientów, w tym biur rachunkowych umożliwił dokładną weryfikację i sprawdzenie możliwości Rewizora nexo PRO. Obecnie pracuje w dziale Wdrożeń, gdzie zajmuje stanowisko kierownicze. Codziennie rozwiązuje problemy klientów w zakresie konfiguracji oprogramowania, w tym  ustawiania schematów dekretacji dla firm, które rozpoczynają pracę z systemami lub ją kontynuują.

CEL KURSU ORAZ WYMAGANIA WSTĘPNE DLA SŁUCHACZY:
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień objętych obsługą programu Rewizor nexo PRO w szczególności Schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.

UCZESTNICY SZKOLENIA: np. osoby zajmujące się zawodowo zagadnieniem; księgowi, główni księgowi, kierownicy, zastępcy i specjaliści działów kadr i płac, itp.

ORGANIZACJA:

CZAS TRWANIA KURSU: 7 godzin (godzina lekcyjna to 45 minut) / od 09:00 do 14:45. Kurs realizowany jest w formie online.

OPIS SZKOLENIA I WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Uczestnik powinien dysponować komputerem lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu (przeglądarka Google Chrome lub Firefox).
Szkolenie prowadzone jest w formule online, zapewniającej kontakt z wykładowcą (za pośrednictwem kamery) poprzez platformę internetową.

METODY PRACY I MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji internetowej. W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez wykładowcę, które zostaną przesłane Państwu w formie elektronicznej.

PLAN NAUCZANIA:

Moduł I. Schematy dekretacji
  1.      Do czego służą schematy dekretacji i jak usprawniają pracę. 

2.      Wpływ odpowiednio zdefiniowanego planu kont na schematy dekretacji.

3.      Parametry wpływające na kolejność oraz wykonywanie schematów.

4.      Omówienie typów dekretacji (wg parametrów, z potwierdzeniem, bez potwierdzenia).

Razem godzin - 1
Moduł II. Warunkowanie schematów dekretacji
1.      Omówienie czym są warunki dekretacji. 

2.      Przykłady zastosowania warunków względem wybranych pól na schematach dekretacji.

3.      Omówienie Rozszerzonych warunków schematów dekretacji.

4.      Przykłady zastosowania w/w w praktyce.

5.      Pełna konfiguracja schematów dekretacji dla wybranych przez użytkowników typów dokumentów (2 prostsze np. FS i PZ oraz jeden złożony np. Lista płac lub wyciąg bankowy).

Razem godzin - 4
Moduł III. Portal Dokumentów
1.      Czym jest Portal Dokumentów? 

2.      Tryby pracy.

3.      Komunikacja w firmie lub z klientem biura rachunkowego za pomocą PD (Portalu Dokumentów).

4.      Możliwości przetwarzania dokumentu po odbiorze w Rewizorze nexo PRO.

5.      Dekretacja dokumentów z PD.

Razem godzin - 2

EFEKTEM KSZTAŁCENIA NA KURSIE BĘDZIE:

  • poszerzenie posiadanej wiedzy oraz doskonalenie już posiadanych umiejętności zawodowych z zakresu schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT.
  • umiejętność wykonywania pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
  • umiejętność przewidywania skutków i ponoszenia odpowiedzialności za podjęte działania.

 

SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175).

DODATKOWE INFORMACJE:
Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.bydgoszcz.skwp.pl.
Liczba miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia, które nadejdą po zamknięciu listy zgłoszeń są umieszczane na liście rezerwowej.
Potwierdzenie o uczestnictwie w szkoleniu prześlemy pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Wykładowcy nie wyrażają zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Realizacja szkolenia jest uzależniona od zainteresowania powyższą tematyką. Forma i termin rozpoczęcia i zakończenia kursu mogą ulec zmianie.

WARUNKI PŁATNOŚCI I REZYGNACJI:
Przesłanie formularza online stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać przed jego rozpoczęciem. Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta: ING Bank Śląski SA 40 1050 1139 1000 0023 0192 5976; tytułem: imię i nazwisko/nazwa firmy oraz nazwa szkolenia.
Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika.
Rezygnację (najpóźniej na siedem dni roboczych przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl. Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.

ul. Toruńska 24
85-023 Bydgoszcz

tel. 52 348 43 77
tel. 52 348 43 80
fax 52 348 43 88

szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl
biuro@bydgoszcz.skwp.pl

ING Bank Śląski SA 40 1050 1139 1000 0023 0192 5976