Stanowisko: Główna Księgowa/Księgowy
Miejsce pracy: Kołobrzeg, oferujemy zakwaterowanie
Start: od zaraz
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad poprawnością księgowań i zgodnością ewidencji księgowej z przepisami prawa bilansowego oraz podatkowego
- Kontrola i weryfikacja sald kont księgowych
- Przygotowywanie miesięcznych deklaracji i rozliczeń podatkowych, w szczególności VAT
- Koordynowanie pracy zespołu księgowego oraz wsparcie merytoryczne pracowników działu
- Inicjowanie i wdrażanie usprawnień w zakresie księgowości i raportowania
- Udział w przygotowywaniu jednostkowych sprawozdań finansowych zgodnych z ustawą o rachunkowości
- Współpraca z biegłymi rewidentami, instytucjami finansowymi i urzędami
Wymagania:
- Minimum 4-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości spółek
- Znajomość przepisów prawa podatkowego i bilansowego oraz umiejętność ich praktycznego stosowania
- Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Znajomość systemu Comarch Optima
- Rzetelność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Mile widziana umiejętność rozliczania konsorcjum
- Mile widziane doświadczenie w księgowości firm z branży hotelarskiej
Oferujemy:
- Zakwaterowanie w przypadku relokacji (praca w pełni stacjonarna)
- Wyżywienie w dni pracujące
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce
- Możliwość zatrudnienia w formie umowy o pracę lub współpracy B2B
- Wynagrodzenie na poziomie 15 000 – 20 000 zł netto na FV
- Dostęp do szkoleń i realna ścieżka rozwoju zawodowego
- Przyjazne środowisko pracy i otwartość na nowe pomysły
Stanowisko: Zastępca Głównego Księgowego / Głównej Księgowej
Miejsce pracy: Kołobrzeg, oferujemy zakwaterowanie
Start: od zaraz
Zakres obowiązków:
- Wsparcie głównego księgowego w nadzorze nad prawidłowością księgowań i zgodnością ewidencji księgowej z przepisami
- Bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych oraz weryfikacja sald
- Przygotowywanie rozliczeń podatkowych, w szczególności deklaracji VAT
- Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnych z ustawą o rachunkowości
- Koordynacja bieżących zadań działu księgowości oraz wsparcie zespołu
- Współpraca z audytorem i instytucjami zewnętrznymi
- Udział w usprawnianiu procesów księgowych i wdrażaniu nowych rozwiązań
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z pełną księgowością spółek
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse)
- Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa bilansowego i podatkowego
- Doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych
- Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel
- Znajomość systemu Comarch Optima
- Samodzielność, rzetelność i dobra organizacja pracy
- Mile widziana znajomość specyfiki rachunkowości w branży hotelarskiej
Oferujemy:
- Zakwaterowanie w przypadku relokacji (praca w pełni stacjonarna)
- Wyżywienie w dni pracujące
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Wynagrodzenie na poziomie 12 000 – 17 000 zł netto na fv
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Szkolenia, rozwój kompetencji i możliwość awansu zawodowego
- Przyjazną atmosferę i współpracę z doświadczonym zespołem
Stanowisko: Samodzielny Księgowa/Księgowy
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Start: od zaraz
Zakres obowiązków:
- dekretację i księgowanie dokumentów (faktur zakupowych, wyciągów bankowych, delegacji, itp.)
- kontrolę prawidłowości dokumentów księgowych
- potwierdzanie sald z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków
- udział w zamknięciu miesiąca i roku
- współpraca z innymi członkami zespołu księgowego oraz Spółki
Wymagania:
- praktyczna znajomość ustawy o podatku VAT, podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości
- znajomość MS Office oraz systemów księgowo-finansowych
- zdolności analityczne
- umiejętność dobrej organizacji i planowania pracy własnej
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie (praca w pełni stacjonarna)
- Wynagrodzenie na poziomie 10 000 – 14 000 zł netto na fv
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Wsparcie w procesie relokacji
- Szkolenia, rozwój kompetencji i możliwość awansu zawodowego
- Przyjazną atmosferę i współpracę z doświadczonym zespołem
Prosimy przesyłać aplikacje na adres: hanna.perun@arka-mega.pl, tel: 506 382 416.