Dnia 1 czerwca 2019 r. ruszył kompleksowy program ubezpieczeniowy dla biur rachunkowych oraz księgowych na etacie, wynegocjowany z PZU S.A. przez Zarząd Główny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
Do jej obsługi dedykowana jest prosta i intuicyjna platforma internetowa ocbiurarachunkowego.pl, gdzie każdy samodzielnie może wykupić interesujące go ubezpieczenie. W skład pakietu wchodzi aż 6 odrębnych rodzajów ubezpieczeń: OC biura rachunkowego, OC księgowego na etacie, ochrona w zakresie RODO, ubezpieczenie mienia biura, OC Inspektora Ochrony Danych oraz NNW wraz z utratą dochodu dla etatowych księgowych.
Jest to pierwsza na polskim rynku ubezpieczeniowym tak nowoczesna forma dystrybucji ubezpieczeń dla środowiska księgowych. Portal posiada merytoryczne wsparcie specjalistów z PZU S.A., którzy telefonicznie, bądź mailowo pomogą wybrać odpowiedni zakres ochrony, dostosowany do indywidualnych potrzeb.