Szkolenie z Krajowego Systemu e-Faktur 2025
Forma szkolenia: stacjonarne
godziny wykładu: 9:00-15:45
8 godzin dydaktycznych
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.
Program:
1. Wprowadzenie do KSeF
- Czym jest Krajowy System e-Faktur?
- Podstawy prawne
- Obowiązek vs dobrowolność
- Typy faktur w KSeF
2. Rejestracja i dostęp do KSeF
- Kto może korzystać z KSeF?
- Nadawanie uprawnień
- Rola pełnomocnika i osoby upoważnionej
- Praktyczne omówienie rejestracji i logowania
3. Wystawianie faktur w KSeF
- Obowiązkowe elementy faktury w strukturze XML
- Generowanie faktur
- Najczęstsze błędy przy wystawianiu
4. Odbieranie i przechowywanie faktur
- Odbiór faktur przez nabywcę
- Przechowywanie faktur
- Status faktury i numer referencyjny
5. Integracja z systemami księgowymi / ERP (30 min)
- Jak przygotować firmę do integracji z KSeF
- Wymagania techniczne
- Harmonogram wdrożenia – co należy zrobić krok po kroku
7. Sesja pytań i odpowiedzi
- Najczęstsze pytania uczestników
- Wskazanie przydatnych źródeł
- Dodatkowe materiały i checklista wdrożeniowa
Warunki zaliczenia kursu
Formą zaliczenia szkolenia jest uczestniczenie w zajęciach. Po zaliczeniu szkolenia słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Wykładowca: Paweł Wysiński – Partner zarządzający w Kancelarii, doradca podatkowy (nr wpisu 12752), członek Krajowej Izby Doradców Podatkowych, wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, prowadzi szkolenia z zakresu prawa podatkowego. Reprezentuje podatników przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi. Autor wielu publikacji obejmujących tematykę prawa podatkowego. Zapewnia najwyższy poziom świadczonych usług. W swojej pracy ceni sobie zaufanie, jakim obdarzają go Klienci, które stanowi podstawę wszelkich dokonywanych przez niego czynności.
Warunki płatności i rezygnacji:
1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu potwierdzenia realizacji terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem. Prosimy dokonać wpłatę po potwierdzeniu przez nas realizacji szkolenia.
Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:
ING Bank Śląski SA 40 1050 1139 1000 0023 0192 5976; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.
3. Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.
4. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl
Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.
5. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.