Miejsce:
online
Termin rozpoczęcia:
03.07.2025
Godzina rozpoczęcia kursu:
09:00
Typ:
szkolenie
Tryb:
online
Opłata:
385,- zł od osoby

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem Internetu przy użyciu portalu Microsoft Teams,
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia i płatności (w przypadku płatności w dniu szkolenia wymagany jest mail z potwierdzeniem płatności).

Minimalne wymagania dotyczące sprzętu dla uczestników webinarium:

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz
  • 2 GB pamięci RAM
  • System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
  • Aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Połączenie internetowe o prędkości nie mniejszej niż: 2048 kbps (2 Mbps). Prędkość połączenia można zweryfikować pod adresem: https://www.speedtest.pl/

Rozpoczęcie: godzina 09:00

Wymiar godzin: 6 godzin lekcyjnych

Cel szkolenia, wymagania wstępne i organizacja procesu dydaktycznego:

Celem szkolenia jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych w zagadnieniach objętych tematyką szkolenia. Słuchaczami szkolenia mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę ustawicznego doskonalenia zawodowego przez cały okres pracy zawodowej oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy.

Zakres tematyczny:

  1. JPK_KR – obowiązek przekazywania ksiąg rachunkowych w świetle aktualnie obowiązujących przepisów –problemy praktyczne.
  2. Harmonogram wprowadzania zmian w latach 2025-2026
  3. Prezentacja struktur JPK_KR, JPK_PKPiR, JPK_EWP.
  4. Dane, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe od 2025 r., celem wypełnienia obowiązku obligatoryjnego raportowania
  5. Rozbudowane księgi rachunkowe (różnorodne nazewnictwo kont) a zasady (polityka) rachunkowości a znaczniki z rozporządzenia MF.
  6. CIT estoński a nowe struktury logiczne
  7. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych w JPK CIT:
  8. Wątpliwości praktyczne związane z wprowadzeniem nowego obowiązku sprawozdawczego:
  9. W jaki sposób fiskus wykorzysta dane z JPK CIT
  10. Pytania i odpowiedzi.

Efekty kształcenia

  • Wiedza: Pozyskanie i doskonalenie  wiedzy w zakresie objętym programem  kursu
  • Umiejętności: Kształtowanie umiejętności czytania tekstu prawnego ze zrozumieniem
  • Kompetencje społeczne: Wykonywanie pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej

Po zakończeniu kursu słuchacz:

  • Definiuje podstawowe pojęcia wynikające z programu kursu
  • Wymienia źródła prawa dla omawianej tematyki
  • Prawidłowo interpretuje przepisy prawa dotyczące tematyki szkolenia
  • Wymienia i rozumie obowiązujące  zasady etyki zawodowej

Warunki zaliczenia szkolenia

Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu na podstawie § 23 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).

Informacja o kadrze

Wykładowca: Joanna Szymańska-Kubica - Doradca podatkowy nr wpisu 10252, biegły sądowy, doświadczony praktyk m.in. w dziedzinie rachunkowości, podatków, prawa . Absolwentka kilkunastu uczelni w kraju i za granicą w ramach studiów podyplomowych. Właścicielka bardzo dużej kancelarii prawno - podatkowej. Słuchacze cenią sobie jej szeroką wiedzę oraz umiejętność przystępnego, klarownego jej przekazywania.

Zapisy na szkolenie:

Zgłoszenie na szkolenie dokonuje się wyłącznie drogą elektroniczną, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny po kliknięciu guzika "Zapisz się".

 

Warunki płatności i rezygnacji:

1. Przesłanie formularza on-line stanowi zawarcie umowy wiążącej i jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.

2. Wpłaty w pełnej wysokości zamówienia należy dokonać (po otrzymaniu potwierdzenia realizacji terminu szkolenia) przed jego rozpoczęciem. Prosimy dokonać wpłatę po potwierdzeniu przez nas realizacji szkolenia.

Przedpłaty w wysokości 100% prosimy kierować na numer konta:

ING Bank Śląski SA 40 1050 1139 1000 0023 0192 5976; tytułem: imię i nazwisko oraz nazwa szkolenia.

3. Faktura pro forma zostaje wystawiona na pisemną prośbę uczestnika, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu do organizatora oświadczenia.

4. Rezygnację (najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem szkolenia) należy przesłać w formie pisemnej na adres szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl

Za datę rezygnacji przyjmuje się termin wpłynięcia pisma do organizatora oraz otrzymania od niego potwierdzenia przyjęcia rezygnacji.

5. Brak uiszczenia wpłaty oraz nieobecność na szkoleniu nie są jednoznaczne z rezygnacją.

ul. Toruńska 24
85-023 Bydgoszcz

tel. 52 348 43 77
tel. 52 348 43 80
fax 52 348 43 88

szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl
biuro@bydgoszcz.skwp.pl

ING Bank Śląski SA 40 1050 1139 1000 0023 0192 5976