TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- szkolenie dwudniowe
- 03 października 2024 r. od godz. 16.40 do 19.50 (4 godz. lekcyjne)
- 04 października 2024 r. od godz. 16.40 do 19.05 (3 godz.lekcyjne)
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Michał Rogoziński - doradca podatkowy, wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce
PROGRAM
Rozliczenia podatkowe fundacji i stowarzyszeń. Prowadzenie ewidencji i ksiąg.
Otoczenie prawne organizacji
- Charakterystyka fundacji i stowarzyszeń
- Statut organizacji
- Organizacje pożytku publicznego
- Działalność statutowa a działalność gospodarcza
- Zbiórki publiczne
Rachunkowość organizacji
- Rachunkowość fundacji, stowarzyszeń i organizacji pożytku publicznego
- Specyfika planu kont organizacji
- Sprawozdanie finansowe organizacji
- Szczególne obowiązki raportowania organizacji
- Ewidencja typowych zdarzeń gospodarczych (składki członkowskie, darowizny)
Aspekty podatkowe funkcjonowania organizacji
- Organizacje jako podatnicy podatku VAT
- Opodatkowanie organizacji podatkiem dochodowym od osób prawnych
- Organizacje jako podatnicy podatku PCC
- Organizacje jako płatnicy podatku od wynagrodzeń
- Wolontariat i świadczenia nieodpłatne
- Obowiązki organizacji w przedmiocie podatku od spadków i darowizn
- Likwidacja organizacji
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest komputer stacjonarny, laptop, tablet lub telefon komórkowy z obsługą dźwięku.
OPŁATA
- 350 zł - dla członków zwyczajnych i wspierających SKwP z opłaconą na bieżąco składką
- 350 zł - dla osób z Bydgoską Kartą Rodzinną 3+
- 350 zł - dla osób z Kartą Dużej Rodziny
- 400 zł - dla pozostałych osób
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
materiały i zaświadczenie zostaną wysłane na adres mailowy uczestnika.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie karty zgłoszenia e-mail’em na nasz adres: szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl lub poprzez formularz online na stronie internetowej oraz dokonanie wpłaty na nasze konto nr 40 1050 1139 1000 0023 0192 5976 do dnia poprzedzającego szkolenie. Jeżeli do dnia poprzedzającego szkolenie należność ureguluje zbyt mała ilość osób to szkolenie zostanie odwołane (informacja zostanie wysłana drogą mailową).
Rezygnacja ze szkolenia musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do dnia poprzedzającego szkolenie. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów szkolenia przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w szkoleniu nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności.
Karta zgłoszenia jest prawnie wiążącą umową zawartą pomiędzy organizatorem szkolenia a zgłaszającym.