Dla naszego Klienta poszukujemy Specjalisty/tki ds. kadr i płac.
Zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami i APLIKACJI!
Zakres obowiązków:
• Rozliczanie (ZUS, US, PFRON),
• Wsparcie działań HR- rekrutacje, projekty HR,
• Prowadzenie kompleksowej obsługi kadrowej pracowników,
• Realizacja przelewów płacowych oraz rozliczanie firmowego rachunku bankowego,
• Naliczanie wynagrodzeń pracowników (lista płac) oraz prowadzenie dokumentacji płacowej.
Poszukiwane kompetencje:
• Minimum 3-letnie doświadczenie w dziale HR/ kadr i płac,
• Doświadczenie w pracy z wskaźnikami HR, celami i projektami HR,
• Chęć rozwoju w zakresie miękkiego HR,
• Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy,
• Wykształcenie wyższe kierunkowe.
Mile widziana:
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
• Pracę pełną wyzwań i możliwości w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
• Możliwość rozwoju zawodowego,
• Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Wsparcie rekrutera CorsonHr w całym etapie rekrutacji.
Nasze ogłoszenia cieszą się dużą popularnością, w związku z czym nie jesteśmy w stanie zadzwonić do każdego aplikującego Kandydata. Uprzejmie więc informujemy, że w pierwszej kolejności kontaktujemy się z osobami, których profil zawodowy jest najbliższy oczekiwaniom naszego Klienta. Dziękujemy za wyrozumiałość, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu: 503 395 795, rekrutacja@corsonhr.pl.