W firmie Altera automatyzujemy wiele procesów księgowych i dostarczamy rozwiązania, które zwiększają korzyści dla właścicieli firm. Jesteśmy wielkimi pasjonatami najnowszej technologii i księgowości, dlatego stworzyliśmy szybko rozwijający się start-up z młodą, kompetentną załogą. Wszyscy identyfikujemy się z misją naszej firmy i działamy zgodnie z jej wartościami.
Aplikacja, którą tworzymy, to przełom w usługach księgowych. Będzie pozwalała na wygodne i proste przekazywanie dokumentów oraz oszczędzi czas naszych klientów. Oprogramowanie będzie wyposażone w szereg dodatkowych funkcjonalności, które usprawnią inne obszary biznesu naszych klientów oraz pozwolą na sprawną komunikację z naszymi księgowymi.
Specjalista ds. przejęcia ksiąg i wdrożeń
Jeśli chcesz razem z nami:
- Świadczyć najwyższej jakości usługi księgowe
- Współtworzyć firmę z duszą, w której każdy pracuje z wyboru i jest z tego dumny
- Pomagać przedsiębiorcom wejść w nowy wymiar księgowości
To ogłoszenie jest dla Ciebie!
Twoje zadania na co dzień:
- procesowe ułożenie współpracy z nowym klientem
- wprowadzanie dokumentacji do systemu
- bieżące doradztwo i wskazywanie możliwości w procesie wdrożenia
- opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej
- nadzór nad konfiguracją systemową klienta
- bieżąca współpraca z działami firmy: księgowością, IT oraz działem sprzedaży
Co jest dla nas ważne w tej roli:
- wiedza w obszarze finansów/księgowości/ekonomii lub pokrewnych
- nastawienie na procesowe działanie przy podejmowaniu zadań
- umiejętność analitycznego myślenia
- entuzjastyczne podejście do pracy z klientem
- komunikatywność i umiejętność aktywnego słuchania
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- doskonała organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań
- umiejętność szybkiej nauki nowych systemów IT
Dodatkowe atuty:
- znajomość programu Enova365
- doświadczenie w układaniu procesów wg. potrzeb klienta
Oferujemy
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B
- Stabilne zatrudnienie w młodym, kompetentnym zespole
- Nowoczesne biuro blisko centrum miasta
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zarówno zawodowego jak i osobistego
- Pracę w profesjonalnym środowisku w prężnie rozwijającej się firmie z branży nowych technologii IT i finansów
- Zespół otwarty na nowe pomysły i dokonywanie zmian
- Partnerską atmosferę pracy
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Jeżeli utożsamiasz się z naszą misją i wartościami to wyślij aplikację i spotkajmy się na rozmowie! Może to początek niezwykłej wspólnej podróży.
Aplikacje wraz z CV prosimy kierować na e-mail: CV@altera.co w tytule wiadomości podając nazwę stanowiska.
Warunkiem koniecznym do rozpatrzenia aplikacji jest zawarcie w CV poniższej klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).