Ośrodek Rehabilitacji i Szkolenia Polskiego Związku Niewidomych, Hotel HOMER zatrudni:
Specjalista ds. kadr i płac
(umowa na zastępstwo)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość kodeksu pracy
Zadania i oczekiwania:
- Realizacja polityki kadrowej Ośrodka,
- Wyliczenie stawek wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę zlecenie,
- Rozliczanie czasu pracy,
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
- Rozliczanie nieobecności,
- Przygotowywanie umów, aneksów i wypowiedzeń.
- Wyliczenie refundacji wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę i umowę zlecenie,
- Sporządzanie sprawozdawczości
- Finansowe rozliczanie projektów PFRON i UE
- Przedkładanie dokumentacji do kontroli na wezwanie PFRON.
- Gromadzenie i archiwizacja dokumentacji dot. projektów PFRON i UE
- Bieżąca współpraca z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji projektu.
- Comiesięczne występowanie z wnioskiem do PFRON o wypłatę dofinansowania do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych
- sporządzenie miesięcznych informacji o wynagrodzeniach, zatrudnieniu, stopniach i rodzaju niepełnosprawności pracowników niepełnosprawnych,
Oferujemy:
- stabilną i satysfakcjonującą pracę na umowę w instytucji pozarządowej, możliwość pracy na zlecenie lub część etatu,
- bezpłatny parking,
- możliwość przejścia na umowę o pracę na czas nieokreślony.
Oferty pracy wraz z oświadczeniem RODO prosimy przesyłać na adres: dyrektor@homer.pzn.org.pl lub pozostawić w recepcji Hotelu Homer:
Al. Powstańców Wlkp. 33 w Bydgoszczy.