DYREKTOR
Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a w Bydgoszczy ogłasza nabór na stanowisko :
Sekretarz szkoły
wymiar : 1 etat
forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony
termin rozpoczęcia pracy 1 sierpnia 2022r.
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne.
- Pięcioletni okres stażu pracy w dziale kadr i płac.
- Biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych, programów kadrowo-płacowych.
- Biegła znajomość przepisów prawnych – Kodeks pracy, Karta Nauczyciela.
- Do zakresu zadań wykonywanych na w/w stanowisku należeć będą:
- Prowadzenie spraw kadrowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z przepisami prawa.
- Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zwolnieniem, zmianami wynagrodzeń pracowników.
- Sporządzanie list płac.
- Przygotowywanie planu urlopów.
- Sporządzanie deklaracji PFRON, sprawozdań GUS.
- Wprowadzanie danych do SIO.
- Kontrola terminowości wykonywanych badań okresowych pracowników.
- Rozliczanie czasu pracy pracowników.
III. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność samodzielnej analizy i oceny danych
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie.
- Wysoka kultura osobista.
- Oferty osób powinny zawierać następujące dokumenty:
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną o ochronie danych osobowych w procesie rekrutacji(druk w załączeniu).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kserokopie świadectw potwierdzających przebieg pracy zawodowej.
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem
„Nabór na stanowisko sekretarz szkoły” w kadrach K-P SOSW nr 1 w terminie do :
30 czerwca 2022r. ( w godz. od 8.00 do 14.00.) lub pocztą na adres: Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczym nr 1 dla Dzieci Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille`a w Bydgoszczy, ul. Z. Krasińskiego 10 , 85 – 008 Bydgoszcz
VI . KLAUZULA INFORMACYJNA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kujawsko-Pomorski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 ul. Z. Krasińskiego 10, 85-008 Bydgoszcz
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@braille.bydgoszcz.pl, lub tel. 52 322 17 87
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu: przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisku sekretarz szkoły oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę wKPSOSW nr 1 w Bydgoszczy;
- Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) oraz Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym;
- Dane przechowywane będą przez okres: do odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
VII. Informacje dodatkowe
Aplikacje złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Rozmowy z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone po analizie dostarczonych dokumentów, wybrani kandydaci zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone na wniosek zainteresowanego, w terminie 14 dni od zakończenia rekrutacji.
Bydgoszcz dnia 30.05.2022r.