Oferta pracy
Samodzielna księgowa / samodzielny księgowy
A.M.B. Klima – Plus Sp. z o.o.
ul. gen. T. Bora – Komorowskiego 73 a
85-787 Bydgoszcz
Kontakt: Janina Kardacz – 791 404 379
Mail : biuro@ambklima-plus.pl
Firma A.M.B. Klima-plus Sp. z o.o. powstała w 2014 roku. Prowadzimy działalność
o charakterze produkcyjno - usługowym w zakresie kompleksowego wykonawstwa konstrukcji
i wyrobów ze stali, usługi piaskowania, a także usługi w zakresie instalacji i serwisu
klimatyzacji.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego lub podobnym
minimum 3 lata
- znajomość kadr i płac
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajomość programu Płatnik
Wymagane dokumenty:
- CV
Stanowisko: Samodzielna księgowa / samodzielny księgowy
Zakres obowiązków:
- organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami
działalności firmy;
- prowadzenie rozliczeń firmy na pełnej księgowości (program Symfonia);
- rozliczanie podatkowe firmy w zakresie podatku dochodowego (CIT) ora podatku VAT;
- sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, RZiS, informacja dodatkowa) sprawozdań do
GUS;
- bieżące opisywanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych;
- kontrola i uzgadnianie kont księgowych;
- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, ich poprawności, legalności i
kompletności;
- kontrola kont rozrachunkowych z dostawcami i odbiorcami ;
- nadzorowanie wpływów finansowych pod kątem terminów płatności przez klientów;
- koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności, jak
również inicjowanie procesu windykacji;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych , naliczanie amortyzacji;
- przygotowywanie raportów;
- wykonywanie przelewów bankowych;
- nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych;
- naliczanie wynagrodzeń (program AGA) oraz zasiłków z ubezpieczeń społecznych;
- prowadzenie teczek osobowych oraz dokumentacji płacowo-kadrowych;
- obsługa programu Płatnik ( sporządzanie deklaracji do ZUS);
- wystawianie faktur ;
- kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, PiP);
- ewidencja księgowa operacji gospodarczych w zakresie kosztów, przychodów, środków
pieniężnych i rozrachunków;
- dostosowywanie systemu księgowego firmy do aktualnych wymogów prawnych, dbanie o
aktualizację programów księgowego i kadrowo – płacowego oraz tworzenie ich kopi
bezpieczeństwa .
Miejsce składania ofert:
- biuro@ambklima-plus.pl
- osobiście w siedzibie firmy lub pocztą tradycyjną
Osoba do kontaktu: Janina Kardacz – 791 404 379
Termin składania ofert: 30.04.2022 r.
Proszę o dopisanie następującej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn.
29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. .z 2016 r. poz. 922