UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko:
referenta / specjalisty
w Dziale Księgowości
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata praktyki na podobnym stanowisku,
w przypadku ubiegania się o stanowisko specjalisty – minimum 3 lata praktyki, - praktyczna wiedza w zakresie podatku od towarów i usług,
- praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów o finansach publicznych,
- umiejętność dobrej organizacji pracy, w tym pracy zespołowej,
- komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- skrupulatność, terminowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe magisterskie o profilu ekonomicznym (finanse, rachunkowość),
- doświadczenie zawodowe w kwestiach związanych z podatkami,
- znajomość programu finansowo-księgowego SIMPLE ERP.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prestiżowej Uczelni,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- atrakcyjny pakiet socjalny.
Pisemne oferty zawierające m.in. list motywacyjny, CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie należy składać do 15 sierpnia 2022 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@cm.umk.pl.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).
Załącznik do ogłoszenia
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (Uczelnia).
Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
1) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta,
2) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 22 ¹ Kodeksu Pracy – w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego,
3) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. F) RODO w celu:
- umożliwienia nam nawiązania bezpośredniego i szybkiego kontaktu za pośrednictwem e-mail lub numeru telefonu,
- ustalenia, dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
- Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko i niezwłocznie niszczone po jej zakończeniu.
- Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
3) sprzeciw wobec przetwarzania,
4) przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
- Jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o zgodę to przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w każdym czasie, ale cofnięcie to nie wywołuje skutków prawnych w stosunku do przetwarzania, które odbywało się na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, taki jak współpracująca z nami kancelaria prawna.
- Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
- W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
- W celu skontaktowania się z nami w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych może Pan/Pani przesłać do nas list na adres korespondencyjny z dopiskiem „IOD” lub wysłać wiadomość e-mail na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@umk.pl.
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/ specjalisty w Dziale Księgowości CM.