Ośrodek Rehabilitacji i Szkolenia Polskiego Związku Niewidomych, Hotel HOMER zatrudni:
Księgowy/a
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość ustawy o rachunkowości i
Zadania i oczekiwania:
- Prowadzenie kont analitycznych i zestawień dla zespołu kont: 0 do 8
- Prowadzenie rejestru zakupu.
- Wysyłka JPK do Urzędu Skarbowego –Deklaracja VAT-7 .
- Bieżące dekretowanie i wprowadzanie dokumentów bankowych i kasowych oraz pozostałych dokumentów .
- Wystawianie wezwań do zapłaty
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia w użytkowaniu.
- Prowadzenie wszystkich spraw dotyczących prowadzenia kasy Ośrodka i Banku
- Zastępstwo-bieżące prowadzenie Raportów Kasowych i stanu kasy
- Codzienny monitoring terminów przygotowanie i wysyłka przelewów bankowych /po akceptacji dyrekcji Ośrodka/ bieżących płatności związanych z działalnością Ośrodka./faktury, wynagrodzenia, przelewy do ZUS ,podatki/oraz opracowanie związanej z tym dokumentacji .
- Znajomość przepisów o podatku VAT
- Mile widziana znajomość obsługi programu komputerowego Sage Symfonia
Oferujemy:
- stabilną i satysfakcjonującą pracę na umowę w instytucji pozarządowej, możliwość pracy na zlecenie lub część etatu,
- bezpłatny parking,
Oferty pracy wraz z oświadczeniem RODO prosimy przesyłać na adres: dyrektor@homer.pzn.org.pl lub pozostawić w recepcji Hotelu Homer:
Al. Powstańców Wlkp. 33 w Bydgoszczy.