Masz doświadczenie w księgowości, a do tego znasz język angielski? Pozwól rozkwitnąć swojej karierze w spółce usługowej w Bydgoszczy z branży prywatnej opieki medycznej. Ciesz się skróconymi godzinami pracy w ramach pełnego etatu i interesującymi benefitami! Sprawdź naszą ofertę pracy, przyślij CV i porozmawiaj z doradcą kariery o najlepiej dopasowanych ofertach pracy dla Ciebie.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat
  • krótszy czas pracy charakterystyczny dla sektora medycznego 08.00-15.35
  • stacjonarną pracę w Osielsku
  • pakiet medyczny Lux Med
  • możliwość udziału w kursie języka angielskiego na terenie pracodawcy (100% finansowane przez pracodawcę)
  • możliwość udziału w szkoleniach zewnętrznych stacjonarnych i online
  • bonusy na Święta Wielkanocne i Święta Bożego Narodzenia
  • dofinansowanie do wypoczynku (ZFŚS)
  • możliwość przystąpienia do PPE

 

Zadania:

  • prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i Ustawą o rachunkowości
  • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowymdekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych
  • prowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorców
  • księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu księgowości
  • nadzorowanie właściwego obiegu, utrzymania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych
  • weryfikacja sald księgowych na zakończenie każdego m-ca (miedzy innymi: ZUS, PIT, VAT, Fundusz Socjalny)
  • sporządzanie deklaracji JPK_VAT, VAT-UE (wiedza w zakresie generowania JPK – wprowadzanie zmian)
  • wystawianie faktur dla osób fizycznych

 

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
  • doświadczenia na podobnym stanowisku (idealnie w procesach pełnej księgowości)
  • znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
  • znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości
  • znajomość obsługi systemu SAP  i pakietu MS Office
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (komunikacja werbalna z Zarządem) będzie dużym atutem i pozwoli na rozwój kariery w ramach struktury firmy
  • samodzielności i umiejętności zdobywania i poszukiwania informacji
  • zaangażowania w powierzone zadania, kreatywności
  • dobrej organizacji pracy i umiejętność pracy pod presja czasu
  • odpowiedzialności i rzetelności

 

kontakt:

Złóż CV poprzez link w ogłoszeniu lub email:

https://randstadpl.traffit.com/public/an/dkkxNEoyND0=

Izabela Tabor-Żurawska

senior consultant Randstad Professionals

K +48 601 544 004

E izabela.tabor@randstad.pl

www.randstad.pl

agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Toruńska 24
85-023 Bydgoszcz

tel.52 348 43 77
tel.52 348 43 80
fax52 348 43 88

szkolenia@bydgoszcz.skwp.pl
biuro@bydgoszcz.skwp.pl

ING Bank Śląski SA40 1050 1139 1000 0023 0192 5976