Masz doświadczenie w księgowości, a do tego znasz język angielski? Pozwól rozkwitnąć swojej karierze w spółce usługowej w Bydgoszczy z branży prywatnej opieki medycznej. Ciesz się skróconymi godzinami pracy w ramach pełnego etatu i interesującymi benefitami! Sprawdź naszą ofertę pracy, przyślij CV i porozmawiaj z doradcą kariery o najlepiej dopasowanych ofertach pracy dla Ciebie.
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełen etat
- krótszy czas pracy charakterystyczny dla sektora medycznego 08.00-15.35
- stacjonarną pracę w Osielsku
- pakiet medyczny Lux Med
- możliwość udziału w kursie języka angielskiego na terenie pracodawcy (100% finansowane przez pracodawcę)
- możliwość udziału w szkoleniach zewnętrznych stacjonarnych i online
- bonusy na Święta Wielkanocne i Święta Bożego Narodzenia
- dofinansowanie do wypoczynku (ZFŚS)
- możliwość przystąpienia do PPE
Zadania:
- prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i Ustawą o rachunkowości
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowymdekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych
- prowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorców
- księgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowych
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania działu księgowości
- nadzorowanie właściwego obiegu, utrzymania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych
- weryfikacja sald księgowych na zakończenie każdego m-ca (miedzy innymi: ZUS, PIT, VAT, Fundusz Socjalny)
- sporządzanie deklaracji JPK_VAT, VAT-UE (wiedza w zakresie generowania JPK – wprowadzanie zmian)
- wystawianie faktur dla osób fizycznych
Oczekujemy
- wykształcenia wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
- doświadczenia na podobnym stanowisku (idealnie w procesach pełnej księgowości)
- znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
- znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości
- znajomość obsługi systemu SAP i pakietu MS Office
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (komunikacja werbalna z Zarządem) będzie dużym atutem i pozwoli na rozwój kariery w ramach struktury firmy
- samodzielności i umiejętności zdobywania i poszukiwania informacji
- zaangażowania w powierzone zadania, kreatywności
- dobrej organizacji pracy i umiejętność pracy pod presja czasu
- odpowiedzialności i rzetelności
kontakt:
Złóż CV poprzez link w ogłoszeniu lub email:
https://randstadpl.traffit.com/public/an/dkkxNEoyND0=
Izabela Tabor-Żurawska
senior consultant Randstad Professionals
K +48 601 544 004
E izabela.tabor@randstad.pl
www.randstad.pl
agencja zatrudnienia – nr wpisu 47