Ośrodek Rehabilitacji i Szkolenia Polskiego Związku Niewidomych, Hotel HOMER zatrudni:
Główny/a Księgowy/a
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- przynajmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomość ustawy o rachunkowości.
Zadania i oczekiwania:
- organizuje i kieruje działem księgowości
- prowadzi całość spraw związanych z rachunkowością, podatkami, działem płac, ubezpieczeniami społecznymi.
- opracowuje i przedkłada do zatwierdzenia zakładowy plan kont wraz z zasadami rachunkowości oraz wyceny aktywów i pasywów.
- opracowuje i przedkłada do zatwierdzenia, a potem nadzoruje przestrzeganie: instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji kasowej, instrukcji inwentaryzacji
- przedkłada przełożonym następujące raporty: stan środków pienionych, stan należności i zobowiązań, prowadzi ewidencję środków trwałych, nalicza amortyzacje składników majątku trwałego,
- nadzoruje sprawowanie kontroli formalnoprawnej, merytorycznej, rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów,
- bieżące opisywanie, dekretowanie dokumentów księgowych,
- mile widziana znajomość programu Sage symfonia,
- mile widziana znajomość przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz działalności PFRON,
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z zakładowym funduszem rehabilitacji osób niepełnosprawnych,
- obsługa pomocy de minimis – wnioski do urzędu skarbowego,
- sporządza bilans, rachunek zysków i strat oraz informacje dodatkową,
- znajomość przepisów o VAT,
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności excel),
- umiejętność rozliczania projektów oraz dotacji i dofinansowań zewnętrznych.
Oferujemy:
- stabilną i satysfakcjonującą pracę na umowę w instytucji pozarządowej, możliwość pracy na zlecenie lub część etatu,
- bezpłatny parking
- służbowy telefon komórkowy
Oferty wraz z oświadczeniem RODO prosimy przesyłać na adres: dyrektor@homer.pzn.org.pl lub pozostawić w recepcji Hotelu Homer:
Al. Powstańców Wlkp. 33 w Bydgoszczy.