Ogłoszenie o naborze na stanowisko
Głównej Księgowej
w Środowiskowym Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim.
Wymiar czasu pracy: 8 h
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Proponowany termin zatrudnienia: 01.03.2021
Wymagania niezbędne (formalne) związane ze stanowiskiem:
Osoba ubiegająca się o stanowisko Głównego Księgowego w jednostce sektora finansów publicznych powinna spełniać wymogi zawarte w art.. 54 ust. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Z dnia 4 kwietnia 2019 r.,(Dz.U. z 2019 r.poz.869)).
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
- Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej, zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
- Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych, bankowych;
- Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
- Znajomość przepisów prawa w zakresie: rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych;
- Cechy osobowości takie jak: sumienność, odpowiedzialność, terminowość, bardzo dobra organizacja pracy, bezstronność.
Zakres obowiązków (czynności) na stanowisku pracy:
- 1. Wykonywanie czynności wynikających z przepisów o finansach publicznych i rachunkowości;
- W uzgodnieniu z Kierownikiem Domu dysponowanie środkami pieniężnymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych;
- Prowadzenie dokumentów księgowych, ich kontrolowanie, dekretowanie, uzgadnianie wyciągów bankowych oraz ich bilansowanie;
- Sporządzanie listy płac na podstawie listy obecności:
- Kontrolowanie wpłat za pobyt w ŚDS oraz właściwe ich odprowadzanie do UM.
- Dokonywanie rozliczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, skarbowych pracowników Domu:
- Rozliczanie inwentaryzacji i prowadzenie księgi inwentarzowej;
- realizacja zamówień publicznych
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
- Wykonywanie zadań z zakresu kadr, do których w szczególności należy:
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia pracownika zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz prowadzenia akt osobowych pracowników,
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
- Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych oraz świadectw pracy,
- Naliczanie wymiaru urlopu wypoczynkowego
- Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy oraz kartotek urlopowych
- Comiesięczne rozliczanie listy obecności pracowników
- Sporządzanie dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń i innych zmian płacowych,
- Wystawianie pracownikom zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,
- Organizowanie wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracownikom
- Wdrażanie i prowadzenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, rozliczanie wpłat na rachunek PPK.
- Obsługa programu PŁATNIK oraz programu kadrowego,
- Prowadzenie pozostałej dokumentacji związanej ze sprawami kadrowymi,
- Obsługa i prowadzenia spraw związanych z ZFŚS.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (cv), list motywacyjny,
- Dyplom ukończenia studiów, świadectw ukończenia szkół potwierdzających zdobyte wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska głównego księgowego,
- Kserokopie świadectw pracy,
- Dokumenty poświadczające inne posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności,
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych tj. Z dnia 30 sierpnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) – załączona do podpisu Klauzula informacyjna.
Ostatecznego wyboru kandydata dokonamy na podstawie wyników 2-stopniowego procesu:
- Przeglądu zgłoszeń
- Wywiadu kompetencyjnego z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów pocztą elektroniczną na adres:
lub przesłać pocztą na adres:
Środowiskowy Dom Samopomocy
Ul. 29 Listopada 10
86-050 Solec Kujawski
w terminie do 15.02.2021 do godz.13.00
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Zastrzegamy prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. O terminie i o miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie –telefonicznie.
Przesyłając swoją aplikację wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie przez Środowiskowy Dom Samopomocy Pani/Pana danych osobowych zawartych w ogłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych została określona Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej RODO:
W art.. 6 ust. 1 lit. a – na podstawie zgody, którą Pani/Pan wyraził/a, wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne,
W art.. 6 ust. 1 lit b - przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, przed zawarciem umowy,
W art.. 6 ust. 1 lit. c – w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na stanowisko wskazane w aplikowanym ogłoszeniu oraz art. 22 Kodeksu Pracy.
KLAUZULA INFORMACYJNA
ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W SOLCU KUJAWSKIM
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Środowiskowy Dom Samopomocy w Solcu Kujawskim informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim. Dane kontaktowe Administratora to: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim,
29 Listopada 10, 86-050 Solec Kujawski, tel. 52 387 87 12, e-mail: ksiegowosc@sds.soleckujawski.pl - Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych, tel. 52-387-01-27, e-mail: daneosobowe@soleckujawski.pl
- Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, aby:
- wykonywać zadania statutowe Środowiskowego Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim realizowane w interesie publicznym,
- wypełniać obowiązki prawne ciążące na Administratorze,
- prowadzić działania promocyjne, marketingowe,
- wykonywać umowy, których Pani/Pan jest stroną oraz związane z nimi rozliczenia finansowe lub podejmować działania na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie odpowiednio:
- niezbędność do wykonania umowy zawartej z Panią/Panem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – znajdującego oparcie w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, np. ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawą z dnia 12 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, 106e ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- niezbędność do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
- prawnie uzasadniony interes – w odniesieniu do przetwarzania danych dla celów promocyjnych i marketingowych w trakcie trwania stosunku prawnego między Panią/Panem a Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- Pani/Pana zgoda – w przypadku przetwarzania danych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, np. w celu ułatwienia kontaktu, prowadzenia działań promocyjnych i marketingowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazać dalej Pani/Pana dane innym organom oraz podmiotom, wyłącznie na podstawie przepisów prawa albo jeżeli będzie to konieczne celem wykonania zawartych przez siebie umów, w tym na współpracę przy wykonywaniu zadań statutowych Środowiskowego Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim. Administrator może przekazywać Pana/Pani dane wyłącznie trzem grupom:
- osobom przez siebie upoważnionym – pracownikom Środowiskowego Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
- podmiotom przetwarzającym – którym Administrator zleci czynności wymagające przetwarzania danych,
- innym odbiorcom danych – np. operatorowi pocztowemu, bankom, ubezpieczycielom, hostingodawcom, współorganizatorom konkursów itp.
- Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do czasu jej cofnięcia.
- Ma Pani/Pan prawo do:
- żądania udostępniania swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- ich usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem,
- wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której Pan/Pani się znalazł/a.
- Uprawnienia, o których mowa w punktach 7 i 8 może Pani/Pan realizować poprzez przesłanie żądania na adres e-mail: ksiegowosc@sds.soleckujawski.pl
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do realizacji zadań statutowych Środowiskowego Domu Samopomocy w Solcu Kujawskim bądź zawarcia umowy albo załatwienia indywidualnej sprawy. W przypadku niepodania danych osobowych takich jak imię, nazwisko, adres zamieszkania a w przypadku rozliczeń finansowych – danych niezbędnych do wystawienia dokumentów księgowych, nie będą mogły zostać zrealizowane względem Pani/Pana cele określone w pkt 3.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
…................................................................
Podpis kandydata