Bohamet SA jest światowym liderem w zakresie rozwiązań dla przemysłu stoczniowego w zakresie okien i drzwi okrętowych oraz stolarki aluminiowej. Klientami Spółki są wiodący producenci statków pasażerskich oraz specjalistycznych zlokalizowani całym na świecie.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy pracownika na stanowisko:
Księgowa (-y)
Miejsce pracy: Ciele, gm. Białe Błota
Zakres obowiązków:
- Dekretacja i księgowanie dokumentów (dokumenty kosztowe, dokumenty magazynowe, dowody memoriałowe)
- Kwalifikacja podatkowa dowodów księgowych
- Rozliczanie rozrachunków z kontrahentami
- Uzgadnianie sald kont księgowych
- Udział w procesie sporządzania sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS
- Sporządzane analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne Spółki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale księgowości
- Bardzo dobra znajomość przepisów w dziedzinie finansów, rachunkowości i prawa podatkowego
- Kreatywność oraz umiejętność analitycznego myślenia
- Znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych (preferowane Streamsoft Prestiż)
- Znajomość programów biurowych (Word, Excel, Power Point) oraz obsługi poczty elektronicznej
- Dokładność, rzetelność oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w perspektywicznej firmie produkcyjnej o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia i możliwość poszerzenia wiedzy zawodowej
- Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, ubezpieczanie grupowe, fundusz socjalny)
- Miłą atmosferę w pracy oraz wsparcie ze strony kadry kierowniczej
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres kadry@bohamet.pl
W dokumentach prosimy o zawarcie aktualnej klauzuli o powierzeniu danych osobowych do celów rekrutacji.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.